27 Mart 2010 Cumartesi

YAPANIN YANINDA YAPTIĞI KAR KALIYOR

Türk Ceza Kanunu bu yükü taşıyamıyor. Yapanın yanında yaptığı kar kalıyor. “İçeri” girenler, gün dolmadan “dışarı” çıkacaklarını biliyorlar. İnsanların hayatlarını karartan tecavüzcüler, “baklava çalanlar” kadar dahi ceza almıyor. Adam öldürenlere, gözlük çalanların yarısı kadar ceza verilmiyor. Suç´un önü kesilmiyor. Suç önlenemiyor. Çünkü problem, işin kaynağında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder